קיר ירוק בבית

הטרנד החדש שהתחזק בעקבות הקורנה, הוא טרנד הקירות הירוקים לא רק במרפסת אלא גם בתוך הבית. אנשים רבים כמהים לחיבור עם הטבע ועם אמא אדמה, ועדיין מעוניינים להמשיך לגור בסביבה אורבנית. הפתרון הוא תוספת של קיר ירוק בתוך הבית. הטרנד החדש שסוחף רבים הוא גידול של צמחים בתוך הבית. קיר ירוק מאפשר גינון ביתי גם בדירות עירוניות, שאין בהן הרבה מקום.

מחקרים רבים מוכיחים שתוספת של צמחייה למרחב הביתי משפרים את התחושה הכללית. צמחים סופגים אליהם רעלנים ומעשירים את האוויר בחמצן. צמחים נותנים אווירה רעננה, משפרים את איכות האוויר, ותורמים לתחושה של חיבור אל הטבע גם במרחב האורבני.

גינון עירוני

אחד המוטיבים המובילים בעיצוב הבית מאז ומתמיד היה שילוב של תמונות של צמחייה ונוף. כיום, במקום לתלות תמונה של פרחים, אתם יכולים לתלות קיר ירוק עם פרחים אמיתיים. קיר ירוק עם צמחייה שתיתן גם את המראה הטבעי, וגם את הלבלוב הטבעי בתוך הבית. הטרנד החדש בעיצוב בתים הוא שילוב של כמה שיותר מוטיבים טבעיים כדי להכניס יותר חמימות. הדרך הקלה והמהירה להוסיף את הטבע ישירות לתוך הבית היא על ידי תלייה של קירות ירוקים. חשוב לבחור את הצמחים בהתאם לכמות האור שיש בקיר. כמובן שאפשר לשלב את הצמחים המתימים לעיצוב.  

שלבו צמחים ירוקים בעיצוב הבית וקבלו השפעה שתורמת לאיזון, להרמוניה, ולאווירה רעננה, מתחדשת ותוססת. גם במשרדים רבים מבינים את החשיבות של תוספת של גוונים ירוקים ותרומתם לבריאות ורווחת העובדים. קירות ירוקים מחזירים אותנו אל הטבע, ונותנים את האיזון הטבעי וחיבור עם מקצבי הצמיחה הטבעיים של כדור הארץ.

התקנת קיר ירוק

הקיר הירוק של Green Balcony הוא לא הידרופוני. כך אפשר לגדל מבחר נרחב יותר של צמחיה על קירות הבית. וישנה בחירה מרובה יותר בין צמחים שונים שזקוקים לאדמה. בנוסף, הקיר הירוק של GreenBalcony קל להתקנה (שני ברגים וזהו) ולא דורש תחזוקה מרובה. אגן המים המיוחד מאפשר השקייה רק פעם בשבוע ואפילו יותר לצמחים שלא דורשים הרבה מים, כך שתוכלו גם לנסוע לחופשה בלי לדאוג לעציצים שנשארים בבית.

המחיר של התקנת קיר ירוק הוא פחות מתמונה דוממת, ושווה את התמונה החיה והאמיתית שנכנסת אל קירות הבית.  

כתיבת תגובה