קיר ירוק למשרד

הטרנד החדש במשרדים, מרחבי למידה וארגונים גדולים הוא תוספת של קיר ירוק למשרד. קירות ירוקים מוסיפים טבע ירוק, צמחייה רעננה ותחושה של מרחב טבעי גם בתוך חללים סגורים. קירות ירוקים הם גינות תלויות אנכית על גבי קירות ומאפשרות חיבור מחודש עם הטבע גם במשרדים. הקיר הירוק של GreenBalcony גם מביא איתו עיצוב חדשני ומגוון אפשרויות שונות לתלייה של הקיר הירוק כך שהוא יתאים לכל מרחב.

קיר ירוק במשרד מהווה גם אלמנט עיצובי המוסיף חיות וצבע למשרד, ונותן את היתרונות של אוויר נקי יותר, ספיגה של רעשים, ותחושה של חיבור אל הטבע.

תכנון קיר ירוק למשרד

חשוב לתכנן את הקיר הירוק בהתאמה לעיצוב המשרד. כדאי  קודם כל למצוא את המיקום הנכון למיקום הצמחיה. הדבר החשוב ביותר הוא בחירה נכונה של צמחייה שמתאימה לגידול בתנאים שבהם אין אור שמש ישירה. לכל חלל משרדי ישנם  הצמחים המתאימים לו. ישנו מגוון רב של תצחים המתאימים לחללים פנימיים.  הצמחים ילבלבו ויוסיפו רעננות לשוהים במרחב.

עציצי GreenBalcony מתוכננים לתלייה מודלורית ונותנים מענה גם למשרדים קטנים יחסית. בנוסף, שיטת ההשקייה הייחודית כוללת אגן מים מובנה. כך שתדירות ההשקייה יורדת לבערך פעם בשבוע-שבועיים. הצמחייה מלבלבת לאורך זמן. 

התקנה

הקיר הירוק של Green Balcony תוכנן כך שהוא קל מאוד להרכבה. תוכלו להתקין אותו בעצמכם.  כל שנדרש הוא חיבור של שני ברגים לקיר. ניתן לתלות אותו על מגוון של קירות. העציצים מתוכננים כך שהם נתלים האחד מהשני. כך שנדרש קידוח רק לעציץ העליון בלבד. Green Balcony מספקת שירותי התקנה למי שמעוניין בכך הכוללים גם המלצות על צמחיה מתאימה. התחזוקה הינה פשוטה – סה"כ השקייה פעם בשבוע. 

יתרונות הקיר הירוק במשרד

שיפור באיכות האוויר – צמחייה עוזרת לספוג את דו תחמוצת הפחמן ושאר הרעלנים שנמצאים באוויר ובתהליך הפוטוסינתזה מתמירה אותו לחמצן כך שהאוויר בסיבת הצמחייה נקי יותר, עשיר יותר בחמצן ומוסיף על בריאות העובדים במקום.

הפחתת רעש – צמחייה סופגת גם את הרעשים הסביבתיים ומפחיתה את כמות הרעש בכל חלל בו היא נמצאת. כך שתוספת צמחייה עוזרת לשמור על סביבה שקטה יותר.

יעילות אנרגטית – חללים שבהם יש צמחייה, צריכים פחות שימוש בחימום וקירור מאחר והצמחייה מבודדת מפני מזג האוויר החיצוני. שילוב של קיר ירוק יכול לעזור בחסכון בהוצאות האנרגיה של הבניין.

עיצוב – קיר ירוק מוסיף יופי ואלמנט עיצובי מעבר לכל היתרונות הנוספים שנמנו למעלה. שילוב הקיר הירוק כחלק מעיצוב המשרד נותן לכם את החיבור אל הטרנד המוביל כרגע בעולם של שימוש בצמחייה חיה בכל מקום שרק ניתן להוסיף אותה.

 

כתיבת תגובה