קירות ירוקים למשרדים

הצטרפו עכשיו לטרנד החדש שכובש את חללי העבודה, המשרדים והמסעדות, והתקינו קיר ירוק במשרד שלכם. קירות ירוקים הם גינות אנכיות שתלויות על הקירות הפנימיים והחיצוניים של בניינים. תוספת של צמחייה מוסיפה רעננות, משפרת את איכות האוויר ונותנת גם העיצוב העכשוי המשלב צמחים אמיתיים במרחב האורבני. הקירות הירוקים של GreenBalcony לא דורשים השקעה גבוהה ונותנים את האפשרות לשלב צמחייה כמעט בכל משרד. עיצוב ייחודי, אפשרויות מודולוריות שונות, התקנה פשוטה וכמעט ללא תחזוקה.

קירות ירוקים במשרד נותנים תחושה של חיבור אל הטבע. גם העובדים וגם המבקרים נהנים מאוויר נקי יותר ועשיר יותר בחמצן. הגינות התלויות מתאימות לגינון של מגוון רחב של צמחייה.

הקמת קירות ירוקים במשרד

בזמן תכנון הקיר הירוק של המשרד חשוב להתחיל במציאת המיקום הטוב ביותר לצמחיה. בחירה נכונה של הצמחייה הינה מהותית להצלחת הגינה. ישנם צמחים רבים המתאימים לקיר ירוק גם במקומות ללא שמש ישירה. לכל חלל משרדי ניתן להתאים את הצמחים המתאימים לו. יחד עם שימוש בתאורה מתאימה הצמחים ילבלבו ויוסיפו רעננות לשוהים במרחב. מגוון הצמחים הוא רחב וכלל תבלינים, סוקולנטים, נשפכים ועוד.

מוצרי GreenBalcony מתוכננים להתאמה לכל גודל של משרד. הם מודולוריים ומתאימים גם למשרדים גדולים וגם למשרדים קטנים. שיטת ההשקייה הייחודית הכוללת אגן מים מובנה, מתאימה גם למשרדים בהם אין מערכת השקייה.

קירות ירוקים למשרדים של Green Balcony מתוכננים להרכבה ולתלייה עצמית. העציצים נתלים האחד מהשני, ונדרש קידוח והברגה רק לעציץ העליון בלבד. העיצוב הייחודי גם שומר על הנקיון מסביב לקיר הירוק. Green Balcony מספקת שירותי התקנה הכוללים גם את אספקה של צמחיה מתאימה. התחזוקה גם פשוטה – סה"כ לזכור להשקות פעם בשבוע.

יתרונות הגינה במשרד

אוויר נקי – גינה תלויה מלאה בצמחיה סופגת את דו תחמוצת הפחמן ושאר הרעלנים שנמצאים באוויר. צמחייה מספקת אוויר נקי מועשר בחמצן, וכך תורמת לבריאות העובדים והמבקרים.

ספיגת רעש – צמחייה סופחת אליה גם את הרעשים שישנם בסביבה. הקירות הירוקים תורמים לפחות רעש בכל חלל בו הם נמצאים. כך שתוספת צמחייה תלויה עוזרת לשמור על סביבה נעימה יותר.

חסכון באנרגיה – קיר ירוק ידוע גם כמבודד מפני חום וקור. משרדים שבהם יש צמחייה, חוסכים באנרגיה של חימום וקירור. הצמחייה מבודדת מפני מזג האוויר החיצוני. שילוב של קיר ירוק יכול לעזור בחסכון בהוצאות האנרגיה של הבניין.

עיצוב טבעי – בנוסף לכך היתרונות הנ"ל, קיר ירוק מוסיף יופי למקום בו הוא נמצא. הגינה היא אלמנט עיצובי מודרני וחדשני. שילוב הקיר הירוק כחלק מעיצוב המשרד נותן לכם אפשרויות רבות של עיצוב צבעוני, חי וטבעי.

כתיבת תגובה