קיר ירוק לבניין

קיר ירוק לבניין הוא הדרך החדשה להוסיף צמחייה גם באזורים עירוניים. גינות אנכיות שנתלות על גבי קירות מאפשרות יתרונות רבים לגינון אורבני ונותנות את כל היתרונות של גינה. אוויר נקי יותר,מלא יותר בחמצן ואפילו חסכון באנרגיה. קירות ירוקים לבניינים  מוסיפים מראה מעוצב וחדשני וגם נותנים את התחושה של הטבע במקום בו הם מותקנים. 

הקיר הירוק של Green Balcony נותן לכם מגוון רחב מאוד של אפשרויות עיצוב. מקירות ירוקים קטנים ועד לקיר ירוק גדול. כל אלו מגיעים בהשקעה לא גדולה, התקנה פשוטה וכמעט שלא דורשים תחזוקה. בנוסף, אגן המים הייחודי מותאם למקומות בהם אין מערכת השקייה. 

קיר ירוק - ריאה ירוקה

הצעקה החדשה בתחום התכנון האורבני היא תוספת של ריאות ירוקות. בסביבה העירונית מידות החום עולות ואיכות האוויר יורדת. הדרך להתמודד עם התופעה הזו היא על ידי הוספה של צמחים בגינות תלויות. הצמחים הם אלו שסופגים את דו תחמוצת הפחמן ומתמירים אותם לחמצן.  אזור שיש בו צמחייה הוא אזור עם חמצן עשיר יותר. מאחר והבנייה בערים היא יחסית צפופה, הדרך להוספת הצמחייה היא על גבי הקירות. גם אתם יכולים להצטרף לטרנד עם GreenBalcony. קיר ירוק לבניין מעלה גם את ערך הנכסים שנמצאים בו. 

חסכון באנרגיה

בידוד מרעשים ומחום

שתילת  צמחייה על גבי קירות הבניין עם העציצים התלויים של GreenBalcony מוסיפה שכבת בידוד לקירות. בנוסף, הצמחים עוזרים גם לספיגת רעשים חיצוניים,  מורידים את הטמפרטורה של פנים הבניין וגם סופגים קור ורטיבות.

חיסכון בחשמל

צמחים ידועים כמבודדים מפני חום ובעלי יכולת לויסות הטמפרטורה. בכל מקום בו יש צמחיה עשירה הסופגת את הפחמן, הטמפרטורה של הסביבה יורדת. קירות ירוקים על גבי קירות הבניין מווסתים את החום, ומפחיתים את הצורך בשימוש במזגנים. השקעה בקירות ירוקים משתלמת במיוחד עקב הצורך הפוחת בהפעלת מכשירי מיזוג. בנוסף, איכות האוויר משופרת במיוחד, והאוויר אינו יבש, אלא עשיר בחמצן.

שיפור כללי באיכות החיים

תוספת של צמחייה יכולה לשפר את כלל איכות החיים. ידוע שצמחייה עוזרת לשיפור הריכוז. ויותר מזה, עוזרת לחבר את הילדים והמבוגרים אל עולם הטבע. קירות ירוקים מוסיפים צבע לבניינים, הפרחים והצמחים מוסיפים יופי ואווירה מלבלבת לכל מקום בו הם נמצאים. תוספת של קירות ירוקים לבניין מתאימה גם לגידול ירקות או צמחי מאכל אחרים. קיר ירוק לבניין הופך את הסביבה לנעימה, מעוצבת, ועם ריח טוב. עם התקנה פשוטה על עציצי GreenBalcony כל בניין יכול לעבור שדרוג קל, משתלם ולהחזיר את ההשקעה בצורה מהירה ומיידית.

לקבלת הצעת מחיר לבניין שלכם: התקשרו לנועם: 052-5643732

כתיבת תגובה